Fotografia de: Mobilitat Turística a Barcelona, ponència de Maria Abellanet i Meya a la Jornada Receptiva d’Acave  | CETT

21.12.2015

El passat dimarts 15 de desembre, la Dra. Maria Abellanet i Meya va participar a la Jornada Receptiva organitzada per ACAVE, l’Associació Empresarial d'Agències de Viatges, al Recinte Modernista de Sant Pau i Gil.

Abellanet va realitzar la ponència de la sessió inicial parlant sobre “Mobilitat turística a Barcelona i el Valor de les Agències de Viatges”, fent esment també a algunes de les aportacions que es varen fer en el treball conjunt de les Bases per a un pacte local per a la gestió i promoció d’un turisme responsable i sostenible, del qual ella n’era la comissària.

Entre els reptes identificats per a una mobilitat turística sostenible ha destacat els segënts:

- Integrar la mobilitat turística a la cadena de valor de l’experiència turística.

- Optimitzar l´ús de les capacitats de l’oferta instal·lada de transport, tant d’operadors públics com privats.

- Implantar un sistema consensuat de mobilitat turística planificada, intel·ligent i sostenible.

- Contribuir al posicionament de Barcelona com a destinació urbana excel·lent, competitiva i sostenible.

La Jornada ha comptat també amb les intervencions del Sr. Jordi Martí, Vicepresident primer i receptiu d’ACAVE, el Sr. Jordi William Carnes, Director General de Turisme de Barcelona, Sr. Agustí Colom i Cabau, Regidor d’Ocupació, Empresa i Turisme de l’Ajuntament de Barcelona, el Sr. José Francisco Adell, CEO Grup Julia, el Sr. Joan Callís, President de Barcelona Guide Bureau i el Sr. Martín Sarrate, President d’ACAVE, i moderador, en aquesta ocasió, de la taula rodona.

ACAVE mobilitat turisme Barcelona Maria Abellanet CETT