Fotografia de: Finalistes dels XII Premis de Projectes Emprenedors en Turisme 2016 | CETT

Finalistes dels XII Premis de Projectes Emprenedors en Turisme 2016

18.05.2016

Finalistes dels XII Premis de Projectes Emprenedors en Turisme 2016

El dimarts 17 de maig es va reunir el Jurat del XII Concurs de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic per escollir els guanyadors d'enguany.

Enguany s’han incrementat els emprenedors que han presentat el seu projecte en el XII Concurs de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic 2016. En aquesta edició, 37 idees emprenedores van passar una primera valoració, de les quals 19 van superar la 1a fase de selecció d’idees. D’aquestes 19 idees, es van presentar 13 plans d’empresa, que un equip tècnic especialitzat va valorar. Aquest ETE, format pel Sr. Manel Bassols, director de la Fundació Gaspar Espuña-CETT, Sr. Xavier Dumont, responsable del Centre de recursos per emprendre de Barcelona Activa, Sr. David González, Tècnic d'Emprenedoria de la Direcció d'Emprenedoria de Barcelona Activa, i Sr. Oscar Casanovas, Sr. Enric López, Sr. Eugeni Osácar, Sra. Emma Pla, Sr. Ramon Serrat, Sr. Andreu Vilaginés, que van declarar finalistes els 7 projectes següents, superant així la segona etapa del Concurs:

1. CHECK-EAT, de Maria Florencia Somaschini, Montserrat Camprubí Cabané, i Christian Rodríguez Fornos

2. CHINESPAIN, de Lorenzo Palomares del Cerro, Antonella Rodgno Giacobbo, Emilia Márquez de Prado, i Yiming Zhang

3. DISTRIBUTIUM –REVENUE MANAGMENT DIRECTOR FOR HOTELIRS, de Joan Manuel Sánchez Peralta, Luz Alvarado, Martín Pascal, Jaime Delgado, i Yakaira Mendoza

4. ECOTURISME EMPORDÀ, de Cristina Flores Vallespín, i Carles Sòria Puig

5.  GREENCOSTUMERS, de Jaume Padilla Just

6. LAZZUM, de Núria Valero Esteban, Jennifer Baños Gata, i Enrique Varela Couceiro

7. VINO VERIT.AS, de Llorenç Roselló Saurí, César Cànovas Herrerías, Javier Mazaira Font, i Cristina Bucar Bagaria

El proper 1 de juny coneixerem els guanyadors del concurs, en un acte un que tindrà lloc el lliurament dels Premis del XII Concurs de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic 2016, coincidint amb l’acte de finalització d’estudis de programes de Màsters i Cursos d’Extensió Universitària, al Paranimf de la Universitat de Barcelona.

Els Premis de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic van ser creats per la Fundació Gaspar Espuña – CETT per estimular la iniciativa emprenedora. Compten amb el valuós patrocini de la Diputació de Barcelona  i de la Fundació Bancària “La Caixa”, i  es convoquen anualment.

CETT emprenedors fundació gaspar espuña projectes emprenedors turisme