Fotografia de: Quarta edició del programa Akademia de la Universitat de Barcelona | CETT

Quarta edició del programa Akademia de la Universitat de Barcelona

03.10.2016

Quarta edició del programa Akademia de la Universitat de Barcelona

Des del Barcelona Institut d'Emprenedoria (BIE) de la Universitat de Barcelona impulsen, per quarta vegada, i desprès de l'èxit de les anteriors edicions, el Programa Akademia de la 'Fundación Bankinter Innovación'.

Es tracta d'un programa de promoció de l'esperit emprenedor destinat tant a estudiants de grau (3r o 4rt curs, preferentment) com de Màsters de qualsevol disciplina i àmbit del coneixement. Akademia dóna molta importància a la interdisciplinarietat, essent la  barreja de perfils i disciplines un dels objectius del Programa. Es basa en la impartició de 10 “xerrades inspiradores” a càrrec de persones amb trajectòria en els diferents aspectes relacionats amb l'emprenedoria, que la FBK Innovació posa a disposició del Programa Akademia.

Podeu trobar més informació del programa aquí.

La inscripció al Programa és gratuïta, però les places són limitades i es realitza un procés de selecció, previ a l'acceptació, d'acord amb el CV i el perfil dels alumnes interessats.

La presentació del programa és el 20 d'octubre a les 17:00 en l’aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa (Edifici 690).

BIE emprenedoria UB Programa Akademia Akademia Project