El CETT participa a la reunió del Consell Acadèmic del Club de Marketing Barcelona

El passat dilluns, 19 de juny, va celebrar-se a la fàbrica Moritz de Barcelona, la reunió del Consell Acadèmic del Club Marketing Barcelona. Amb l’objectiu d’apropar el món acadèmic al món laboral, la reunió que va liderar Lluis Tora, president del club, va acollir a representants de diferents institucions acadèmiques catalanes com ESADE, ESIC, UOC i el CETT, entre moltes d’altres.

La jornada, a la que van assistir el Dr. José Antonio Pérez-Aranda, director de l’Escola Universitària del Campus CETT-UB i Enric López C., professor i investigador del grup de recerca d’ Hoteleria, va comptar amb la visió empresarial gràcies a l'aportació del Gabriele Palma, Director de Màrqueting de SEAT Espanya i la visió dels estudiants a través de la presentació del Barcelona Màrqueting Hub -el projecte més jove del Club- a càrrec de tres representants del mateix Marta Cots, Eduard Compte i Alejandro Pellicce. El passat mes de maig el CETT i l’associació Club de Màrqueting Barcelona signaven l’acord en pro de la formació i el desenvolupament professional.

Recorda la noticia, aquí.

Categories

CETT CETT-UB Màrqueting Club Marketing Barcelona Hub turisme