Fotografia de: 10 ‘BONES PRÀCTIQUES’ QUE TOTS ELS TREBALLADORS I EMPRESES HAURIEN DE SEGUIR PER EVITAR ATACS INFORMÀTICS | CETT

06.07.2017

La constant evolució i sofisticació dels atacs informàtics significa que hem d’assumir que mai estarem completament protegits.

En general les nostres empreses estan ben protegides per automatismes (anti-virus, firewalls…) però en molts casos el punt dèbil del nostre sistema són els nostres treballadors que inconscientment donen entrada a aquests perills. Fer pedagogia entre el nostre equip i conscienciar-los que és molt important per la seguretat de l’empresa que prenguin unes mínimes precaucions, pot ser molt més efectiu que cap altra mesura.

Us proposem 10 ‘Bones pràctiques’ que tots els treballadors i empreses haurien de seguir per evitar atacs informàtics...

Font: Gremi d'Hotels de Barcelona

Material relacionat