Fotografia de: “Bike INN”, Millor Projecte Final de Cicles Formatius de Grau Superior en Turisme i Hoteleria 2017 | CETT

12.07.2017

“Bike INN” és el projecte d’Uriel Álvarez i Jordi Montaner, estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior en Gestió d’Allotjaments Turístics, que ha guanyat el Premi al Millor Projecte Final de Cicles Formatius de Grau Superior en Turisme i Hoteleria del curs 2016-2017 de la Fundació Gaspar Espuña-CETT. El treball es basa en la creació d’un hotel especialitzat de carretera adreçat a la societat “motera”. Aquest ofereix als seus clients un servei especialitzat, unes instal·lacions cuidades, i una variada gastronomia, marcant un tracte molt especialitzat i atenent les necessitats d’aquest target.

“Bike INN”, projecte tutoritzat per Ramon Rodrigo, va ser escollit guanyador després de presentar-lo el dia 11 de juliol davant del jurat format per Manel Bassols, director de la FGE-CETT, Nan Ferreres, directora de l’ETP CETT-UB, i Emma Pla, professora de l’EU CETT-UB i coordinadora del Màster en Innovació de la Gestió del Patrimoni Gastronòmic.

La resta de projectes que van participar als Premis i van presentar-se davant del jurat, van ser “Restaurant Catsuo, fusió Catalana i Japonesa” de Miquel Gil, Aleix Coll i Pol Monja, “Eco Travel Deluxe” de Naiara Núñez i Alice Corti, “WOW BCN” dePablo Gerhold i Laia Diaz, i “D-lite Travel & Events” de Fuensanta Ávila. El jurat va destacar la qualitat de tots ells.

L’entrega dels premis tindrà lloc el mes d’octubre coincidint amb l’Acte d’Inauguració del Curs Acadèmic del CETT 2017-2018.

Enhorabona a tots!

Cicles FGE FGE-CETT turisme hoteleria premis Premi Cicles CETT CETT-UB