“Marketing en Bus” fa parada al CETT de la mà del Club de Marketing Barcelona

El pròxim dimarts, 18 de juliol, 5 alumnes del CETT-UB participaran en la pròxima edició de “Marketing en Bus”, una acció promoguda pel Club de Marketing Barcelona per apropar als joves l’experiència de directors de màrqueting

En aquesta setena edició, el Club Màrqueting Barcelona a convidat a Angel Hervás, Mitja & B2B Màrqueting Manager de NH HOTEL GROUP Espanya, Portugal, Andorra & USA, a participar en la següent edició de Màrqueting a Bus. L'objectiu  serà compartir la seva experiència professional, a bord del bus de la Moritz , amb 5 alumnes representants de totes les formacions del CETT-UB, el Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona.

Angel Hervás, és expert en màrqueting, publicitat, comunicació, e-màrqueting, comerç electrònic, planificació de mitjans, marca i identitat corporativa, compartirà la seva experiència i el seu coneixement amb aquests cinc estudiants afortunats circulant amb el bus de Moritz pels carrers de Barcelona.

Aquesta serà la programació:

17:00 Sortida del Bus amb els 5 alumnes de CETT i Angel Hervás Romero, Mitja & B2B Marketing Manager a NH HOTEL GROUP Espanya, Portugal, Andorra & USA . El bus recorrerà durant 1:30h la ciutat de Barcelona.

18:30 Arribada a la Fàbrica Moritz. Allà prossegueix la conversa amb una cervesa gentilesa de Moritz.

19:30 Sortida de la Moritz direcció CETT

20:00 Arribada al CETT

Totes les imatges de la jornada, aquí.

El passat mes de maig, el CETT i el Club de Marketing Barcelona signàvem un acord en pro de la formació i el desenvolupament professional.

Categories

mkt màrqueting club de marketing barcelona marketing en bus mortiz CETT