Fotografia de: La Dra. Maria Abellanet i Meya participa a la reunió de seguiment de l’activitat turística a Catalunya | CETT

20.07.2017

Dimecres 19 de juliol, va tenir lloc al Palau de la Generalitat la reunió de seguiment de l’activitat turística a Catalunya, on el CETT va ser la única representació acadèmica.

La Dra. Maria Abellanet i Meya va assistir a aquesta reunió, convocada pel nou conseller d’Empresa i Coneixement, l’Hble. Sr. Santi Vila.

La sessió va ser presidida pel president de la Generalitat de Catalunya, el M. Hble. Sr. Carles Puigdemont.

L’objectiu de la reunió va ser recollir inquietuds i reflexionar sobre els reptes que s’han d’afrontar, per orientar de la millor manera l’estratègia i la política turística de Catalunya. Per part del Govern també hi van participar el secretari d’Empresa i Competitivitat, el Sr. Joan Aregio, i el director general de Turisme, el Sr. Octavi Bono.

turisme CETT Generalitat Catalunya reunió CETT-UB