Fotografia de: Ana Fernández i Irene Aldana, guanyadores del premi Ramon Arcarons al millor projecte de final de Grau de Turisme del CETT 2016-2017 | CETT

06.10.2017

El 5 d’octubre el Jurat del Premi Ramon Arcarons al Millor Projecte de Final de Grau de Turisme de l’EU CETT-UB es va reunir per avaluar els treballs que s’han presentat en la convocatòria d’enguany del curs acadèmic 2016-2017. Durant la reunió els membres del Jurat van reconèixer l’excel·lència i l’alt nivell dels 3 treballs presentats.

Després de la deliberació del jurat, s’acorda per unanimitat que el projecte mereixedor del Premi és:

• APROXIMACIÓN A LOS SISTEMAS DE FIDELIZACIÓN DE HUÉSPEDES EN EL SECTOR HOTELERO. D’Ana Fernández i Irene Aldana, un projecte tutoritzat per Núria Louzao.

Els altres dos treballs, dels que el jurat també n’ha valorat la seva alta qualitat són:

• ESTUDIO DE SISTEMAS DE FIDELIZACIÓN HOTELEROS DE LUJO EN BARCELONA. Autors: David Mira, Sònia Sala. Tutora: Núria Louzao.
  • TRIPS OF THE TONGUE. Autors: Blanca Aliaga, Carla Luengo, Joan Puigneró, Verónica Corno. Tutora: Montserrat Iglesias.

El jurat ha estat format (per ordre alfabètic) per Oriol Anguera, professor del Campus CETT-UB, Manel Bassols, director de la Fundació Gaspar Espuña-CETT, Oscar Casanovas, professor del Campus CETT-UB, i Lluc Guarro, professor del Campus CETT-UB.

El Premi de la present convocatòria consisteix en una beca del 70% de l’import d’un Màster impartit al CETT a l’any acadèmic següent, llevat de les taxes acadèmiques, fins a un màxim de dos coautors; amb la possibilitat de gaudir del 50% de l’import de l’estada al col·legi major Àgora Bcn durant el primer curs.

El proper 18 d’octubre, en el marc de l’Acte d’Inauguració del Curs Acadèmic 2017-2018, la Fundació Gaspar Espuña-CETT lliurarà els premis a les guanyadores del Premi Ramon Arcarons, així com als guanyadors del Premi al Millor Projecte de Final de Cicle Formatiu de Grau Superior, i als joves estudiants dels Premis Treball de Recerca en Turisme, Hoteleria i Gastronomia de Batxillerat de Catalunya.

Enhorabona a les guanyadores!!

Ramon Arcarons FGE-CETT CETT Fundació Gaspar Espuña turisme grau Premi