Fotografia de: Fes-te voluntari del 48h Open House BCN | CETT

Fes-te voluntari del 48h Open House BCN

10.10.2017

Fes-te voluntari del 48h Open House BCN

Els propers 21 i 22 d’octubre se celebra a Barcelona la vuitena edició del festival 48h Open House BCN, un cap de setmana de portes obertes a més de 200 edificis de tot tipus, forma i mida de la ciutat, que s’ha convertit en la principal cita de Barcelona amb l'arquitectura.

Aquest esdeveniment va començar a London l'any 1992, i d’aleshores 'Open House' s'està introduint arreu del món, a ciutats com New York, Dublin, Tel Aviv, Roma, Chicago, Buenos Aires, Melbourne... i fins a 31 ciutats en cinc continents. 'Open House' ofereix l'oportunitat d'entendre i sentir l'arquitectura de forma excepcional, des de l'experiència arquitectònica. Les activitats de l'Open House conviden a tothom a explorar i entendre el valor d'un espai ben construït i dissenyat.

Com cada any, el festival obra la convocatòria per tots aquells interessats que vulguin participar en l’esdeveniment al llarg del cap de setmana del festival. Per participar-hi, només cal inscriure’s aquí!

Si tens dubtes o vols més informació, demà dimecres 11 d’octubre a les 16:30h tindrà lloc una sessió informativa a l'Aula 2.2 del CETT on explicaran les diferents modalitats de participació i podreu resoldre tots els dubtes que tingueu.

Per formar part de l’esdeveniment només cal que t’apassioni el projecte, disposis d’unes hores durant un o els dos dies de festival, i tinguis moltes ganes de contribuir i ajudar a la família #VOLSOHB en la difusió de l’arquitectura de Barcelona i de les ciutats convidades. Es poden tenir coneixements previs o no... La il·lusió per participar és l’únic requisit!

És una iniciativa de l'associació 48h Open House Barcelona.

Des del CETT us animem a participar-hi i us convidem a venir a la sessió informativa de demà dimecres!

48OpenHouse turisme arquitectura Barcelona voluntaris CETT Open House