Fotografia de: Open Master Class amb el Dr. Xavier Font | CETT

Open Master Class amb el Dr. Xavier Font

25.01.2018

Open Master Class amb el Dr. Xavier Font

Ahir dimecres 24 de gener, de 17:00 a 19:00h, al Campus CETT-UB vam tenir l’honor d’acollir com a ponent al Dr. Xavier Font, de Surrey University (England, United Kingdom) i Co-Director del International Centre for Responsible Tourism, a l’Open Master Class sobre Sostenibilitat en el Procés de Creació de Productes Turístics.

Els assistents van poder conèixer quins són els principals aspectes i processos de creació de producte, la gestió que ha de considerar l'empresa turística d'avui en dia des d'un punt de vista intern, i com comunicar-ho per a fer-ho arribar al públic final.

La ponència va ser presentada per Begoña Fernández Benítez, Responsable de l’assignatura “Disseny de serveis i productes turístics” del Màster SGC del CETT-UB, i organitzada per la Dra. Elena Ridolfi, Coordinadora del Màster Oficial en Direcció d'Empreses Turístiques, especialitat en “Sostenibilitat i Gestió de la Qualitat (SGC)” del CETT-UB.

L’acte va ser tot un èxit de convocatòria amb més d’un centenar de participants, entre ells alumnes actuals d’algunes especialitats impartides al CETT-UB i d’ex-alumnes membres de CETT Alumni.

Fotografia de: Open Master Class amb el Dr. Xavier Font | CETT

Campus CETT-UB Open Master Class turisme sostenible