Fotografia de: SEGITTUR i el CETT-UB renoven l’acord de col•laboració | CETT

SEGITTUR i el CETT-UB renoven l’acord de col•laboració

14.02.2018

SEGITTUR i el CETT-UB renoven l’acord de col•laboració

SEGITTUR i el CETT-UB renoven l’acord de col·laboració per realitzar activitats conjuntes que fomentin el desenvolupament de la innovació i la tecnologia aplicades al turisme.

L’acord de cooperació potenciarà les activitats que promouen la implantació i creixement de les noves tecnologies en destins i empreses del sector turístic. I, també, es fomentarà l’emprenedoria a través de l’impuls de la innovació i la creativitat en models de negoci empresarials.

Ambdues institucions realitzaran diferents tipus d’esdeveniments com jornades, seminaris i trobades amb les empreses del sector per la generació de debat, reflexió i divulgació de coneixement i les bones pràctiques. Així com, es farà difusió als seus canals de comunicació dels esdeveniments, de l’elaboració d’articles, i de la presentació d’aquests en congressos i revistes especialitzades.

Pel CETT és un honor poder seguir col·laborant i sumant esforços amb una institució de referència del sector turístic com SEGGITUR.

CETT Campus CETT-UB Segittur