Fotografia de: El CETT a l’‘Exhibició Gastronòmica: La cuina de Jilin. Intercanvi cultural culinari xinés -occidental. One Belt, One Road’ | CETT

25.07.2018

El 19 de juliol a la seu de la Fundació Institut Confuci de Barcelona es va celebrar l’ 'Exhibició Gastronòmica: La cuina de Jilin. Intercanvi cultural culinari xinés - occidental. One Belt, One Road', organitzat per la Fundació Institut Confuci de Barcelona i l’Asociación de Cultura Gastronómica China-España.

L’exhibició va comptar amb una degustació gastronòmica de plats xinesos i una demostració de tall creatiu de tofu, i amb els mestres cuiners: el Sr. Tang Wen, cap de la Delegació de cultura culinària xinesa, la Sra. Chen Liping, el Sr. Xia Jinlong i el Sr. Han Guangxu.

L’esdeveniment va comptar amb la presencia de la Sra. Lin Nan, cònsol general de l’Ambaixada de Xina a Barcelona, què en el seu discurs va emfatitzar la importància cultural de la cuina xinesa i la seva influencia culinària al món. Altres convidats van ser la Sra. Montserrat Riba, secretaria general de Casa Àsia; el Sr. Màrius Martínez, vicerector de Relacions Internacionals de la UAB; Meritxell Cuni i Fernando Martínez-Conde, professors del CETT-UB; i representants d’empreses xineses.

Els discursos del professor Chang Shiru i del Sr. Chen Shengyong, representant de l’Asociación de Cultura Gastronómica China-España, van destacar el paper d’aquesta exhibició com a pont d’unió entre ambdues cultures que ofereix un espai per l’intercanvi entre professionals.

Font: http://www.confuciobarcelona.es

Campus CETT-UB CETT Gastronomia Cuina Xina Occidental Barcelona