Fotografia de: Les Brassicàcies i Agoreños guanyen l’Sport Tournament 2019! | CETT

Les Brassicàcies i Agoreños guanyen l’Sport Tournament 2019!

26.04.2019

Les Brassicàcies i Agoreños guanyen l’Sport Tournament 2019!

Ahir 25 d’abril es va celebrar la final de l’Sport Tournament 2019 del Campus CETT a la Residència Internacional Àgora BCN, on els equips de les dues modalitats es van disputar els primers llocs de la classificació.

Pel que fa al voleibol, després del gran partit viscut ahir entre els The Specials i Les Brassicàcies, els guanyadors van ser Les Brassicàcies que es van acabar imposant als segons classificats. Enhorabona a tots dos equips pel gran paper que vam veure ahir a la pista! I també felicitar als tercers i quarts classificats, l'Equipo Estelar i Wildcats, respectivament.

I pel que fa al futbol, ahir es va disputar la final entre el 3er i 4rt classificat, on els Shakle temeto 04 van resultar campions, assolint així la tercera posició davant dels seus rivals Chuss FC, què van finalitzar en la quarta posició. Més tard, vam viure la final entre el Cataos FC i Agoreños, on Agoreños es va imposar als seus contrincants, proclamant-se així campió d'aquesta modalitat. Enhorabona als quatre equips per aquests emocionants partits!

No obstant, no volem oblidar-nos de felicitar a tots els equips participants d'ambdues modalitats, gràcies per fer possible l'Sport Tournament 2019, us esperem de nou l'any vinent!

Us deixem les fotos dels guanyadors d'aquesta edició 2019!

Totes les altres imatges les trobareu aquí

Les Brassicàcies, campions de Voleibol

Agoreños, campions de Futbol