Fotografia de: AMPLIEM DATES! XV Concurs de Projectes Emprenedors | CETT

AMPLIEM DATES! XV Concurs de Projectes Emprenedors

10.05.2019

AMPLIEM DATES! XV Concurs de Projectes Emprenedors

Tens un projecte en ment o has creat una empresa recentment?

PARTICIPA!

XV edició del Concurs de Projectes Emprenedors premia noves iniciatives en el sector turístic, hoteler i gastronòmic que encara estiguin en procés de creació o constituïdes recentment, a partir de l'any 2016 en endavant.

El concurs reconeix els millors projectes d'empresa dotant-los de recursos financers, i oferint-los el know-how dels professionals a través d'un període de 6 mesos de mentoring personalitzat, basat en la transferència de coneixement i experiència, per guiar als emprenedors, accelerant així el procés de desenvolupament dels seus projectes, i ajudant a conduir el negoci de manera òptima.

Les dotacions econòmiques del concurs són les següents:

Primer Premi 3.600 €

Segon Premi 2.400 €

Tercer Premi 1.800 €

Per participar només cal complimentar aquest formulari. No esperis més i presenta ara el teu projecte! La data límit per presentar-se a la convocatòria ha estat ampliada fins el 31 de maig de 2019 a les 23.59h.

Informa't de tot el procediment a les bases del concurs publicades al web www.cett.es/fge/ca/

VULL PARTICIPAR!

Coneix aquí els tres projectes guanyadors de l'edició 2018, els quals actualment estan accelerant les seves iniciatives gràcies al mentoring amb professionals experts en el sector. El pròxim pots ser tu!

Més informació a premiscett@cett.cat

El concurs, organitzat per la Fundació Gaspar Espuña-CETT, compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona, així com, amb la col·laboració del Campus CETT-UB i de la Residència Internacional Àgora BCN.

CETT FGE-CETT Fundació Gaspar Espuña turisme hoteleria gastronomia concurs projectes mentoring formulari participació