Fotografia de: Lliurament dels V Premis de Projectes Emprenedors de la Fundació Gaspar-Espuña - CETT | CETT

11.06.2009

En el marc incomparable del Paranimf de la Universitat de Barcelona, es va celebrar el passat 9 de juny, el lliurament dels Premis del V Concurs de Projectes Emprenedors, coincidint  amb els Diplomes als  estudiants de l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme CETT-UB  que han acabat els seus estudis.

Aquests premis  que compten amb el valuós patrocini per l’Obra Social de Caixa Sabadell des dels seus inicis i que es convoquen anualment, foren creats per la Fundació Gaspar Espuña – CETT per incentivar els joves a desenvolupar  les seves idees emprenedores i ajudar-los a que els seus projectes es converteixin en realitat.

Després de 2 processos selectius, dels 11 projectes que es van presentar, finalment el 19 de maig es va reunir el Jurat d’aquesta cinquena convocatòria per decidir el projectes premiats. Jurat format per la Sra. Maria Abellanet, Directora general  del Grup CETT; Sr. Manel Bassols, director de la Fundació Gaspar Espuña-CETT;    Sr. Guifré Belloso, tècnic de creació d’empresa de Barcelona Activa; Sra. Josefina Díez, Cap de l’Àrea  de Formació turística  a la Direcció general de Turisme de la Generalitat de Catalunya, per delegació del Sr. Joan Carles Vilalta, Director general de Turisme; Sra Mercedes Galindo, Tècnica de creació d’empreses del Departament de  Treball; Sr. Pere Gelis, Cap d’Explotació d’Hotels Catalonia;  Sr. David Peguero, director de CETT Consultors i representant de l’Equip Tècnic Especialitzat; la Sra. Monique Rous de Madinhac, membre del Patronat i secretària de la Fundació Gaspar Espuña –CETT, el Sr. Miquel Sacristán, Director de zona de Caixa de Sabadell i la coordinadora de l’equip tècnic, la Sra. Adriana Espinet. Els membres del Jurat acordaren atorgar:

El primer Premi corresponent a 3.600€ al Sr. JOAN COLL RIBA pel seu pla d’empresa  “CULTRUTA SL”.

El primer Accèssit corresponent a 2.400 €  al Sr. RICARD PALOU ADRIAN  pel seu projecte “APARTAMENTS LA FORÇA SL”.

En acabar el lliurament d’aquests Premis, el Sr. Gaspar Espuña, President de la Fundació Gaspar Espuña-CETT atorgà, fora de concurs,  el  Premi honorífic  a l’Emprenedor Pioner a la Sra. Ramona Closa propietària i cuinera de l’Hostal Cal Jaumet de Torà, per la seva amplia i reconeguda  trajectòria en l’àmbit de la gastronomia.

Un cop acabat l’acte, s’aixecaren els assistents per a cantar el Gaudeamus i tot seguit, l’Escola d’Hoteleria i Turisme-CETT oferí un aperitiu en el jardí de la UB.

premis emprenedors v gaspar espuña cett