Fotografia de: El CETT celebra la IX edició de la Trobada Escola+Universitat+Empresa | CETT

El CETT celebra la IX edició de la Trobada Escola+Universitat+Empresa

09.03.2009

El CETT celebra la IX edició de la Trobada Escola+Universitat+Empresa

Els dies 2 i 3 de març, el CETT, va celebrar a l’Hotel Alimara de Barcelona la IX edició de la Trobada Escola+Universitat+Empresa. Com cada any, aquest esdeveniment té per objectiu aconseguir un major apropament entre els estudiants de l’Escola, els antics alumnes i el món empresarial, així com fomentar la participació i la integració de l’alumnat en el coneixement de la realitat actual de les diferents empreses del sector de l’hoteleria i el turisme.

La valoració de la Trobada va ser molt positiva per totes les parts implicades. Les empreses destacaven l’oportunitat que tenen d’apropar-se a l’alumnat, i l’assistència massiva dels futurs professionals, que va poder deixar els curriculums i mostrar les seves inquietuds, preferències i objectius laborals. També va rebre molts elogis la varietat de les entitats presents, l’organització impecable i algunes de les novetats introduïdes en l’edició d’enguany. Per exemple, prèviament a la celebració de la Trobada, les empreses van disposar d’un espai propi, d’un entorn privat al web del CETT on podien consultar els programes formatius, l’agenda prevista, i els curriculums vitae, perfils professionals i els motius de l'entrevista dels candidats que l’havien sol.licitat. I és que, a través del Campus Virtual i de l’Associació d’Antics Alumnes CETT, l’alumnat podia conèixer les ofertes i  propostes laborals i/o pràctiques presentades per les empreses (segons Elisenda Farràs, directora de l’Espai Estudiant Empresa-E3 del CETT, enguany se n’han presentat 150) i sol.licitar entrevistes personalitzades (se n’han comptabilitzat unes 800).

Però a més, la Trobada també va incloure altres actes, com ara l’entrega d’una placa de reconeixement a la Millor Empresa Col.laboradora Escola-Empresa del curs anterior, premi que enguany s'ha atorgat al Restaurant Gaig.

Ja en el marc del Mou-te, destinat a promoure la mobilitat internacional dels estudiants com a element fonamental en el seu procés d’aprenentatge i formació, van tenir lloc les presentacions d’empreses relacionades amb projectes internacionals.

Finalment, la Trobada va finalitzar amb la VII edició de la jornada dedicada a la Gestió de les Persones en el Sector Turístic: “Dirigir equips, liderar emocions”. Aquesta jornada, que té com a finalitat compartir experiències, idees, opinions i projectes entre els assistents (alumnat, professors, col.laboradors del CETT i professionals del sector turístic) i posar-los en comú, va tenir com a lema central “Com generar oportunitats per atraure i retenir el talent a l’empresa turística?”.

ix edició trobada e3