Fotografia de: VIII Trobada Escola+Universitat+Empresa... una cita amb les empreses | CETT

VIII Trobada Escola+Universitat+Empresa... una cita amb les empreses

12.03.2008

VIII Trobada Escola+Universitat+Empresa... una cita amb les empreses

L’Hotel Alimara va acollir els dies 03 i 04 de març, la Trobada Escola-Universitat-Empresa que cada any organitza l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme CETT-UB En aquesta nova edició i amb l’objectiu d’aprofitar al màxim el temps, s’ha posat en marxa un nou sistema on els alumnes i sobretot els antics alumnes podien consultar amb anterioritat totes les ofertes laborals i pràctiques de les empreses participants i sol.licitar entrevista. El resultat  ha estat tot un èxit i s’han comptabilitzat més de 650 entrevistes programades abans de la jornada i s’ha ampliat el nombre d’antics alumnes que han participat a la Trobada. En aquesta ocasió han participat 40 empreses i uns 700 alumnes i també han participat per primera vegada algunes editorials com Montagut editors, Editur i Horeco que han pogut donar a conèixer les seves publicacions als assistents. Durant els dos dies de la Trobada, els estudiants i antics alumnes del CETT han conegut de forma directa algunes de les millors empreses del sector, el que els hi ha facilitat l’intercanvi de coneixements, feina, projectes…. Per a les empreses representa tant una gran oportunitat per donar-se a conèixer i descobrir les inquietuds dels futurs professionals, com una plataforma per presentar les seves propostes i explicar els valors i coneixements que cerquen a l’hora de cobrir les vacants laborals. En definitiva, l’objectiu és crear un espai comú de relació Empresa-Alumnes-Professionals-Universitat, i promoure i consolidar-ne els vincles per obtenir un desenvolupament professional exitós.

Com a cloenda de la Trobada Escola+Universitat+Empresa es va celebrar una Jornada sobre la Gestió de les persones en el sector turístic. La segona d’aquestes característiques que organitza l’ EUHT CETT UB i ubicat dintre dels masters events. El tema d' aquesta jornada va ser: "Liderant persones, afavorint la innovació". La ponència contextualitzadora del concepte d' Innovació en Turisme, va anar a càrrec de la Dra. Ana González de la Universidad de León i entre d’altres personalitats destaquem la intervenció del Sr. Joan Carles Vilalta. Director General de Turisme de la Generalitat de Catalunya i del Sr. Ricard Frigola, Gerent de Promoció Econòmica de l' Ajuntament de Barcelona. La taula rodona que es va celebrar a posteriori va poder comptar amb participants d’excepció com són el: Sr. Michel Cleaver, Director general Axel Barcelona; la Sra. Rosa Serra, Directora Transversal Produccions Culturals; el Sr. Esteban Jaúregi, el Gerent Fast Good Balmes i el Sr. Xavier Claramunt, Director de l’empresa Galactic Suite.

GUARDÓ A LA MILLOR EMPRESA COL·LABORADORA

Un any més, s’ha atorgat el premi a la millor empresa col.laboradora del curs anterior, que en aquesta ocasió ha estat lliurat a l’ Hotel Arts. El Sr. Jordi Sala, Director de Recursos Humans, va recollir el premi a mans del Sr. Josep Franci, Director general d’ensenyaments professionals, artístics i d’especialitat de la Generalitat de Catalunya.

EMPRESES PARTICIPANTS ‘08

vii trobada e3 escola universitat empresa