Fotografia de: II Curs "e-TOURISM" UCLM CETT-UB: 'Màrqueting Turístic i Internet: oportunitats d'èxit'. Cuenca, 1 i 2 de desembre | CETT
Universitat de Barcelona

II Curs "e-TOURISM" UCLM CETT-UB: 'Màrqueting Turístic i Internet: oportunitats d'èxit'. Cuenca, 1 i 2 de desembre

26.11.2010
 
II Curs "e-TOURISM" UCLM CETT-UB: 'Màrqueting Turístic i Internet: oportunitats d'èxit'. Cuenca, 1 i 2 de desembre

El passat 1 i 2 de desembre la Universitat de Castella-la Manxa va organitzar el II e-Tourism Cuenca "Màrqueting turístic i Internet: oportunitats d'èxit", curs codirigit pel director del Màster "e-Tourism" de l'EUHT CETT-UB Enric López i on varen participar col·laboradors d'aquest màster, com Google Travel Spain, Segittur, XARXA INTUR i INVATUR (Agència Valenciana del Turisme).
En aquesta segona edició del curs "e-Tourism Cuenca" la temàtica es centrava en Internet, comunicació, etc. aplicada al turisme, aprofitant la imminent arribada (desembre) de l'AVE a Conca.
Més informació

Categories
curs e-tourism màrqueting turístic internet cuenca