Fotografia de: El CETT i la Fundació Alicia publiquen conjuntament el llibre "Aparells i utensilis aplicats a la cuina professional" | CETT

04.02.2011

El CETT i la FUNDACIÓ ALICIA han publicat conjuntament el  llibre "APARELLS I UTENSILIS APLICATS A LA CUINA PROFESSIONAL", que va ser presentat oficialment per FERRAN ADRIÀ, en el marc del FÒRUM DE GIRONA davant els mitjans i els professionals de la cuina el passat dia 21 de febrer. Adrià va comentar en la seva intervenció "la importància de recollir i editar la història de la nostra cuina contemporànea".
"Aparells i Utensilis Aplicats a la Cuina Professional" analitza la transcendència culinària, les característiques i les utilitats específiques d'un ampli ventall d’estris i aparells de cuina, descrivint i explicant  les tècniques culinàries que s'hi associen en cada cas, d'una manera didàctica i amb una metodologia que prioritza clarament l'aplicació pràctica.
Prologada per Ferran Adrià, en la redacció de l'obra han intervingut diversos professionals de la Fundació Alícia i un equip de professors de l’Escola d’Hoteleria del CETT.
Del llibre s'ha fet una doble edició en català i castellà.

*Fotografia facilitada per Gastronomiaycia

cett alicia llibre Ccina