Fotografia de: L’organització d’esdeveniments en la nova normalitat | CETT

L’organització d’esdeveniments en la nova normalitat

22.09.2020

L’organització d’esdeveniments en la nova normalitat

En l’àmbit de l’organització d’esdeveniments, en el context actual la capacitat d’adaptació sorgeix com una habilitat clau per afrontar els reptes del futur. Aquesta ha estat una de les qüestions destacades de l’Open Master Class “L’organització de casaments davant els nous reptes socials”, que ha comptat amb la participació de Gabi Lavor, fundadora i directora creativa de Canteiro Weddings i Noé Ariza, fundador de Noe Ariza Bodas y Eventos.

Durant la sessió, s’han compartit experiències i visions sobre com ha canviat l’organització de casaments i esdeveniments en la nova normalitat. “Estem treballant totalment en línia, quan normalment tot era presencial i acompanyàvem sempre a la parella", ha afirmat Noé Ariza, especialitzat en casaments de destí. Ha indicat, a més, que “als casaments, el nombre de convidats s’ha reduït, però la gent ens segueix buscant per planificar futurs esdeveniments”.

Ariza ha destacat que “és un moment d’aprenentatge, d‘ús de noves eines. Les empreses estan evolucionant” i ha afegit que “ens hem adaptat molt bé, i també els nostres clients, que utilitzen els canals online per conèixer els proveïdors i concretar els detalls del casament”.

Per la seva banda, Gabi Lavor, ha incidit en què “quan veiem que apareixen límits, ens hem de reinventar. Tots els estudiants que es volen dedicar a aquest sector han de tenir la ment oberta i no s’han de detenir al primer obstacle, perquè d’això es tracta, d’adaptar-se a allò que vindrà”. “Durant un esdeveniment poden passar moltes coses, cal ser innovadors i creatius per donar el millor servei al nostre client”, ha indicat.

Els dos ponents han fet referència a la importància de la formació per dedicar-se a l’organització d’esdeveniments ja quem, tot i que podem tenir habilitats, cal formar-les i desenvolupar-les per perfeccionar-les, amb formacions com el Postgrau de Wedding & Social Event Management. En aquest sentit, Lavor ha afirmat que “l’especialització és molt important quan vols obrir-te camí. Hi ha molta gent en el sector i cal destacar, trobar el teu propi camí amb la gent amb qui vols treballar i els clients als que vols arribar”.

Postgrau de Wedding & Social Event Management wedding