Fotografia de: Turijobs uneix forces amb CETT per donar suport a la formació del talent i el futur del sector turístic i hoteler | CETT

20.10.2020

Turijobs signa un acord amb el CETT amb l'objectiu d'alinear l'educació amb les necessitats actuals de el sector i, a través de sinergies i comunicació activa entre els que el conformen, impulsar la seva recuperació.

Turijobs, el portal d'ocupació líder en turisme i hostaleria, signa un nou acord de col·laboració amb el CETT per apropar la realitat laboral de el sector turístic i hoteler als alumnes i complementar la seva formació segons les necessitats actuals de la indústria.

Turijobs reforça, amb aquest acord, el seu compromís amb la professionalització de el sector, el qual demanda cada vegada perfils més qualificats que puguin fer front a un entorn canviant. Compartint coneixements de mercat, informes sobre la realitat turística i informant sobre les noves habilitats que demanden empreses i institucions, esperen ajudar al talent a estar més preparats per a l'ocupació de el futur.

A través de jornades formatives especialitzades, Turijobs i CETT donaran suport a la formació dels futurs professionals de sector

L'organització i participació en jornades formatives amb CETT és una de les iniciatives més destacades. L'objectiu és posar a disposició dels estudiants coneixements i materials que complementin la seva formació i la connectin amb les necessitats que el sector té actualment.

"A Turijobs estem compromesos amb la professionalització de el sector i la capacitació del talent com a clau a l'hora de fer front als canvis i reptes de el sector, com per exemple, el que estem vivint avui amb la crisi de la COVID-19" comparteix Xavier Martín , CEO i cofundador de Turijobs. "La nostra col·laboració amb el CETT representa una excel·lent oportunitat perquè els seus estudiants puguin entrar en el mercat laboral, no només a través de les nostres ofertes de pràctiques i de treball, sinó a través de la compartició de coneixements perquè tinguin una visió més clara de la realitat de el sector, del perfil professional que es demana avui i també, estar preparats per al que es demandarà en un futur ", afegeix Xavier Martín.

Donar suport a la inserció dels estudiants en el mercat laboral com a objectiu comú

Apropar oportunitats laborals als estudiants és un altre dels punts d'acció, i amb la signatura d'aquest acord Turijobs es converteix en el principal proveïdor d'ofertes laborals de CETT. El centre universitari posa així a disposició dels seus alumnes una eina especialitzada que els ajudarà en la recerca d'empleat en la seva àrea.

"Des del CETT impartim una formació enfocada a les necessitats de el sector perquè l'alumnat adquireixi les habilitats i competències que requeriran les empreses. La col·laboració amb Turijobs és clau per donar eines als nostres estudiants i acompanyar-los en la seva etapa formativa, i en el seu accés al mercat laboral", afirma Jose Antonio Pérez-Aranda, director de l'Escola Universitària d'Hoteleria i Turisme CETT-UB.