Fotografia de: La innovació a les ciutats turístiques i patrimoni immaterial | CETT

La innovació a les ciutats turístiques i patrimoni immaterial

14.12.2020

La innovació a les ciutats turístiques i patrimoni immaterial

Els reptes de la gestió turística del patrimoni immaterial han estat la qüestió que ha centrat la quarta edició dels CETT Seminars on Contemporary Issues in Tourism, impulsats pel Màster Universitari d’Innovació en la Gestió Turística del CETT-UB. En la sessió d’enguany s’ha posat a debat com la innovació pot donar resposta als reptes de la situació actual a través dels recursos intangibles d’una ciutat, com pot ser la creativitat.

La jornada ha comptat amb les intervencions de Pilar Delgado, responsable de comunicació de la Casa Vicens i Natalia Bayona, directora d’Innovació de l’Organizació Mundial del Turisme (OMT) que ha afirmat que “La innovació no és només tecnologia, innovació també és canviar la manera com fer les coses i fer-les de forma més eficient, desenvolupant cada dia aquest ecosistema d’idees més potents”.

A la taula rodona, moderada per la Dra. Alexandra Georgescu Paquin i el Dr. Jordi Arcos, professors i investigadors del CETT, han participat Esteve Caramés, director de Programes culturals de l’Institut de Cultura de Barcelona, Ricardo Klein, professor i investigador de la Universitat de València, Lénia Marques, d’Erasmus Rotterdam University i Josep Cerdà, de la Universitat de Barcelona. Els ponents han compartit, entre d’altres qüestions, la seva visió sobre la perspectiva de la innovació quan es fa referència a recursos intangibles d’una ciutat turística.

Els seminaris tenen l’objectiu de convertir-se en un espai de debat obert i transversal i s’emmarquen en la voluntat del CETT de contribuir amb el sector tot generant coneixement i aportant valor de la mà d’experts de tots els àmbits.

Casa Vicens Màster Universitari d’Innovació en la Gestió Turística Turisme Patrimoni Innovació