Fotografia de: El Màster en Direcció d’Empreses Turístiques tanca el curs amb una competició de creació d’un esdeveniment sostenible | CETT

17.06.2021

25 alumnes del Màster en Direcció d’Empreses Turístiques han participat en el MUDETFEST Closing Day, una competició entre equips que ha servit com esdeveniment de tancament de curs. El repte ha consistit en la creació i la comercialització d’un esdeveniment sostenible en 60 minuts. Alguns dels requisits per presentar la proposta eren que l’esdeveniment fos apte per a època de pandèmia, que els proveïdors seleccionats tinguessin certificacions de sostenibilitat i que el pressupost no superés els 80.000 euros, entre altres.

El format de la competició ha estat presencial i ha comptat amb un jurat de tres membres del cos docent del mateix màster en representació de tres empreses diferents: Asun Paniagua (Eventoplus), Albert Palau (Catalonia Hotels & Resorts) i Carles Casas (Hard Rock Café).

L’organització i la gestió del MUDETFEST Closing Day han estat assumides per l’equip de coordinació del Màster en Direcció d’Empreses Turístiques -Ainhoa Carballido, directora del màster, i les seves coordinadores, Elena Ridolfi, Esther Velasco i Amanda Sánchez- i la directora de Màsters i Postgraus, Dra. María del Pilar Leal. A mes, tots elles han assessorat i guiat l’alumnat durant la competició.

Els equips guanyadors han estat: ○ 1r Premi: Salvem el Delta de l’Ebre, un esdeveniment amb l’objectiu d’obtenir fons per regenerar el Delta de l’Ebre de la mà d’entitats com Plataforma per la Defensa d l’Ebre, Plataformes en Defensa de l’Ebre de Tortosa i Deltebre, Ecologistes en Acció i la Reserva Natural de Riet Vell. Membres de l’equip: Helena Codesal, Sarah Guardia, Olga Monset, Despoina Vlachou, i Nina Jiménez.

○ 2n Premi: L’Hrenace, un esdeveniment musical per ajudar els comerços locals de l’Hospitalet de Llobregat més afectats per la pandèmia. A més de posar èmfasi en la reutilització de recursos, el reciclatge i l’ús de productes km0 i el foment del comerç local, s’invitaran grups de música locals perquè “l’Hospitalet reneixi”. Membres de l’equip: Saskia Funke, Mar Pérez-Aranda, Zekun Yin, María Peguero i Chiaki Tataret.

○ 3r Premi: Somos sostenibles. Homemade goodness in a jar, un esdeveniment pop-up amb l’objectiu de reduir el malbaratament de menjar i reeducar en hàbits alimentaris, a més de reeducar la societat en el consum responsable. Membres de l’equip: Jing Lin, Frank Pérez, Pere Comella, Cristian Galindo, i Anna Orts.

○ Malgrat que no van obtenir cap premi, el jurat també va destacar els projectes presentats a concurs Barcelona Global Race en Montjuic i l’esdeveniment de voluntariat massiu a la regió del nord-est de la Xina.