Fotografia de: L' Escola d’Hoteleria del CETT amb la III Mostra de parament de taules solidàries de Nadal" | CETT

16.12.2011

L’Escola d’Hoteleria del CETT ha col•laborat, realitzant el muntatge d’una taula amb parament nadalenc, amb la  “III Mostra de parament de taules solidàries de Nadal” 15 de desembre 2011. Una iniciativa del projecte l’Aula d’Hostaleria del Casal dels Infants.
La Mostra Solidària de Parament de Taules de Nadal és una iniciativa de l’Aula d’Hostaleria del Casal, que rep el suport d’algunes empreses del sector, com el CETT,  que col•laboren en la formació de joves i els donen una oportunitat per accedir a un lloc de feina. La 3a edició de la Mostra pretén donar encara més visibilitat a aquesta tasca que, dia rere dia, es duu a terme. La iniciativa comporta que cada un dels participants ofereixi una proposta de parament de taula en l’espai emblemàtic del mercat de Santa Caterina, molt a prop de la plaça de la Catedral, territori nadalenc per excel•lència.
Fa 9 anys que l’Aula d’Hostaleria del Casal treballa per oferir una capacitació bàsica per orientar la professió dels joves en risc d’exclusió social cap a la hostaleria. Aquesta tasca és possible gràcies al suport d’algunes empreses del sector que serveixen com a motor del creixement social i com a eix per al futur d’aquests joves. Aquesta cita és una oportunitat per mostrar la importància de la unió del món empresarial amb el de l’acció social, i reconeix la indispensable tasca d’aquestes empreses que creuen que és possible transformar la societat i donar una oportunitat de tornar a començar a tots aquells joves en risc d’exclusió.
Font: http://www.aulahostaleria.com
Escola d'Hoteleria i Turisme CETT RSE CETT