Fotografia de: Acord entre el CETT i la Fundación Restaurantes Sostenibles per impulsar la sostenibilitat | CETT

28.10.2021

El CETT i la Fundación Restaurantes Sostenibles han signat un acord de col·laboració per impulsar la sostenibilitat en l’àmbit de la gastronomia i la restauració amb projectes i activitats que impliquin l’alumnat i els docents del centre i els professionals del sector.

Arran d’aquesta col·laboració, el CETT i Restaurantes Sostenibles generaran plegats espais de debat i coneixement específic, i impulsaran la formació especialitzada, com el Màster en Gastronomia Sostenible, i altres programes enfocats a professionals de la restauració. Els membres adherits de Restaurantes Sostenibles tindran descomptes especials en aquestes formacions. En paral·lel, també s’han establert sinergies per desenvolupar la recerca i la participació activa en treballs de final de grau i de màster de l´alumnat del CETT.

Nan Ferreres, directora de l’Escola Tècnica Professional i d’Estudis Universitaris de Gastronomia al CETT-UB, ha afirmat: “Com a centre universitari especialitzat en turisme, hoteleria i gastronomia, tenim un compromís ferm per contribuir als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Aliances com aquesta ens permetran a tots desenvolupar programes de formació i generar coneixement per possibilitar que els professionals siguin capaços d´assumir els reptes de la sostenibilitat amb una mirada nova, integradora i amb compromís”.

Per la seva banda, Sergio Gil Flores, president de Fundación Restaurantes Sostenibles, ha assegurat: “Els centres acadèmics han de recollir les instàncies del present i donar respostes a un sector que està tenint canvis disruptius. La gestió sostenible integrada a l’oferta formativa és l’eina que serveix per confeccionar projectes empresarials d’èxit personal i col·lectiu”.

master masters en turisme