BRU & BRU, escollida Millor Empresa Col·laboradora del CETT 2015

22/02/2016  
Fotografia de: BRU & BRU, escollida Millor Empresa Col·laboradora del CETT 2015 | CETT

  •  Ana Bru, fundadora i propietària de BRU & BRU, ha recollit el guardó que reconeix la diversitat de programes laborals i de pràctiques i obté la millor valoració de l’alumnat.

  • L’entrega ha tingut lloc durant la major trobada de l’Estat entre empreses i estudiants de turisme, hoteleria i gastronomia, que se celebra avui i demà al Campus CETT-UB. 

  • Empreses com Areas, Expedia, Catalonia Hotels & Resorts, NH Hotel Group, American Express Global Business Travel, Viajes El Corte Inglés, Iberostar Hoteles o Europcar, presenten propostes laborals, de pràctiques i de projectes.

 

BRU & BRU, agència especialitzada en el disseny de viatges a mida, a partir de la creació d’experiències arreu del món (i de l’espai), ha guanyat el guardó a la Millor Empresa Col·laboradora del CETT. Ana Bru, fundadora i propietària de BRU & BRU, ha recollit el guardó de mans de Marian Muro, directora de General de Turisme de la Generalitat de Catalunya, en el transcurs del dinar de la 16a. edició de la Trobada Escola-Universitat-Empresa, que se celebra avui i demà, en el Campus internacional de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT (adscrit a la Universitat de Barcelona).


El CETT ha concedit el guardó a BRU & BRU per “la seva diversitat de programes de pràctiques, el pla de carrera que ofereix a l’alumnat i la bona valoració que li ha atorgat els propis estudiants que han col·laborat amb l’empresa i per les possibilitats de creixement professional que els ofereix”. En la seva intervenció, Ana Bru ha manifestat que “des de sempre, a BRU & BRU hem cregut en la importància de la formació a dins de les empreses i, per aquest motiu, sempre formem i donem experiència al talent jove, el qual, a la vegada, enriqueix amb idees i creativitat a la resta de l'equip”.


Viatges a mida, innovadors

La proposta de valor de BRU & BRU consisteix en oferir al viatger l’oportunitat de viure, descobrir, explorar i gaudir experiències amb la total garantia del servei d'una agència exclusiva. L’equip de professionals de l’agència confecciona viatges a mida i de forma personalitzada als interessos, il·lusions, expectatives i pressupost del client.


L’empresa compta ja amb una àmplia experiència en el desenvolupament d’aquest tipus de propostes i d’un equip i xarxa d'operadors locals experts i una intensa trajectòria en el disseny de viatges singulars i exclusius. Segons l’empresa guanyadora, la clau és “aportar propostes de viatges innovadores, per anar sempre un pas més enllà i abordar destins de formes singulars i autèntiques”.


2.500 entrevistes individuals, en dos dies

Amb la celebració d’un total de 2.500 entrevistes individuals entre les 66 empreses i institucions del sector del turisme, l’hoteleria i la gastronomia i els 1.500 estudiants participants, la jornada organitzada pel CETT es consolida com el major punt de trobada anual estudiant-empresa del sector turístic.


A part de les entrevistes individuals, una quarantena de les organitzacions participants han exposat, en conferències de format breu, els seus respectius models d’incorporació laboral, política de formació i opcions de creixement professional als seus futurs col·laboradors. L’Agència Catalana de Turisme, Barcelona Activa, Open Camp, Areas, Expedia, Catalonia Hotels & Resorts, NH Hotel Group, American Express Global Business Travel, Viajes El Corte Inglés, Iberostar Hoteles o Europcar són algunes de les empreses que han presentat propostes de col·laboració (ofertes laborals, de pràctiques o per projectes) als estudiants que cursen el grau de turisme (direcció turística i direcció hotelera), màsters o cicles formatius en el Campus CETT, i també a antics alumnes del centre, el CETT Alumni.