Presentació al CETT de la Trinxeta, el nou canal de venda i branding en forma de foodtruck de Carlit

29/03/2017  
Fotografia de: Presentació al CETT de la Trinxeta, el nou canal de venda i branding en forma de foodtruck de Carlit | CETT

Carlit, l’empresa de Puigcerdà que elabora productes gastronòmics de la Cerdanya com el trinxat o el pa de fetge, ha presentat aquest dimecres 29 de març la seva aposta per una nova línia de negoci que fins ara no havia explorat: les foodtruck.

L’acte de presentació ha tingut lloc al CETT, Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona. La divisió de consultoria del CETT (CETT Consultors) conjuntament amb el Grup de Recerca de Gastronomia han realitzat l’assessorament gastronòmic tant pel que fa a les 4 varietats de trinxat que oferirà la Trinxeta com respecte als processos operatius que tindran lloc a l’interior de la foodtruck.

Nan Ferreres, directora de l’Escola Tècnica Professional i dels estudis de gastronomia del CETT, ha destacat durant l’acte de presentació que “el projecte de la Trinxeta de Carlit és per a nosaltres un cas d’èxit real de la transferència universitat-empresa aplicada” i que "ha estat un luxe treballar en un projecte com aquest".

La Trinxeta es podrà veure en diferents activitats a pistes d’esquí durant l’hivern i també en concerts i fires de foodtrucks d’arreu de Catalunya.

Durant la presentació, a la qual han assistit Instagramers del sector del food style, @lauraponts, considerada millor fotògrafa gastronòmica 2015 per Instagram i autora d"Arte foodie" ha fet un Instashow. També s’ha presentat la imatge del personatge que dóna nom a la foodtruck: la Trinxeta. Des de www.latrinxeta.cat el personatge explicarà en primera persona les aventures de la foodtruck per Catalunya.

Teniu més informació de Carlit aquí.

Podeu veure les imatges de l'acte aquí.