El CETT i l’associació Club Marketing Barcelona signen un acord en pro de la formació i el desenvolupament professional

08/05/2017  
Fotografia de: El CETT i l’associació Club Marketing Barcelona signen un acord en pro de la formació i el desenvolupament professional | CETT

El Campus internacional de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT (adscrit a la Universitat de Barcelona) ha acollit la signatura del conveni amb l’associació Club Marketing Barcelona. L’acte ha comptat amb l’assistència de la gerent del Grup CETT, Elisabet Ferrer Fernández, i el Sr. Pep García García, president del Consell Acadèmic de l’Associació Club Marketing Barcelona.


Aquest conveni té com objectiu establir una col·laboració acadèmica, educativa i professional entre l’Escola Universitària del Campus CETT-UB i l’associació Club Marketing Barcelona (CMB).


Per aconseguir-ho, s’ha decidit col·laborar en diferents aspectes, com la realització d’estudis conjunts sobre diferents temàtiques del màrqueting i les vendes, consensuar avantatges especials en els programes de formació executiva, col·laborar amb l’entorn acadèmic i educatiu, o ampliar les oportunitats laborals i de pràctiques de l’alumnat del CETT, entre d’altres.


A més, el CETT entrarà a formar part del Consell Acadèmic del CMB, participant en les activitats d’interès per la seva comunitat educativa i empresarial.


L’associació Club Marketing Barcelona treballa per crear i impulsar un entorn propici perquè Barcelona sigui una de les capitals de referència en màrqueting. Això és possible gràcies al treball de molts professionals que durant els més de cinquanta anys d’història de l’entitat han aportat coneixement, serveis, formació i informació a les empreses i als professionals de màrqueting.