Amb l’objectiu
principal de reforçar el talent dels estudiants, el Màster de Direcció d’Empreses Turístiques va realitzar dijous
passat una masterclass que va reunir
els alumnes de les seves tres especialitats: Sostenibilitat i Qualitat, Direcció
d’Esdeveniments i Màrqueting Digital Turístic. La masterclass 'Strategic Branding Management' va estar composta per una ponència
inspiradora sobre el “Branding i el destí
turístic” a càrrec de Lluís Torra, President
del Club de Marketing de Barcelona, i tres
speachs que van girar entorn al
tema principal des de cada especialitat (Green
Branding, Experience Branding i Digital
Branding) portats a terme per tres col·laboradors i també professors del màster:
Carles Casas, Ramón Iglesias i Ward Wijngaert. Durant la sessió
també es va portar a terme una dinàmica basada en un cas d’estudi real ‘Thilafushi,
el “paradís escombraria” de les Maldives’ perquè l’alumnat dissenyés una estratègia
de Branding que inclogués un element
‘experience’ (esdeveniment), un
element ‘green’ (sostenibilitat) i un
element ‘digital’ (màrqueting), treballant
en grups composats per estudiants de les tres especialitats i guiats pels tres col·laboradors.
Amb l’ajuda del Carles, el Ramón y el Ward, els
estudiants van posar en pràctica metodologies pedagògiques innovadores per trobar
i compartir estratègies de Branding amb
tàctiques i accions que podrien contribuir a aportar una solució a aquest cas real
d’estudi turístic, social i mediambiental.
|