L’ús del màrqueting digital en el sector de l’allotjament turístic a Catalunya, a debat al primer Observatori CETT de l’any

26/02/2020  
Fotografia de: L’ús del màrqueting digital en el sector de l’allotjament turístic a Catalunya, a debat al primer Observatori CETT de l’any | CETT

El sector dels allotjaments turístics debatrà a l'Observatori CETT la integració de les eines de màrqueting digital d’aquest àmbit a Catalunya, en un acte que se celebrarà el pròxim dimecres 11 de març de 9 a 11 h a l’Hotel Alimara Barcelona. El debat coincideix amb la presentació d’un estudi pioner liderat pel grup de recerca GRATiR CETT-UB en el qual, a més de fer una anàlisi de l’ús que s’està fent d’aquests recursos a la xarxa, es plantegen recomanacions de millora per a ser més competitius gràcies a les eines digitals. 

A més de la participació de la Dra. Maria Abellanet, CEO del CETT, i del Dr. Oriol Anguera–Torrell, director del  grup de recerca GRATiR CETT-UB, l’Observatori CETT comptarà amb les intervencions d’experts com Enrique Alcántara, president de l’Associació d’Apartaments Turístics de Barcelona; Ana Alonso, directora de Comunicació, Màrqueting i Relacions Institucionals d’Escapada Rural; Manel Casals, director del Gremi d’Hotels de Barcelona, i Miquel Gotanegra, president de la Federació Catalana de Càmpings, en una taula rodona moderada per la professora del CETT-UB Ainhoa Carballido.

Els Observatoris CETT són un espai de reflexió en el qual es posen a debat i s’aprofundeix en temes d’interès relacionats amb els sectors turístic, hoteler i gastronòmic, a través de la mirada i els coneixements d’experts i professionals que posen en comú les seves perspectives sobre qüestions concretes.