Cristina Quílez, Alumni del mes de desembre

01.12.2021
 
Cristina Quílez, Alumni del mes de desembre

• Ens agradaria que ens expliquessis com i perquè vas decidir estudiar Turisme al 2015:

L’any 2011 estava de viatge amb la meva família per Mònaco i em vaig enamorar completament del luxe que desprenia l’hotel que hi ha davant del casino de Montecarlo. Vaig pensar: “jo de gran vull treballar aquí”.

Un cop al batxillerat, vaig escollir optatives més enfocades al món hoteler, com economia de l’empresa o francès. Al acabar aquesta etapa i haver d’escollir una carrera, no hi havia cap altre opció més que m’agradés. L’any 2015 vaig començar el Grau de Turisme en anglès al CETT i em vaig graduar l’any 2019.

• Com ha sigut la teva "Experiència CETT"?

La meva “Experiència CETT” la definiria com a molt positiva. Professionalment, el CETT m’ha permès créixer molt i sobre tot m’agradaria destacar la quantitat d’oportunitats de pràctiques a les que he tingut accés gràcies al departament de Career Services, així com la qualitat de cert professorat.

A nivell personal, trobo que al llarg de la carrera he après molt i he pogut desenvolupar, a part d’aptituds, actituds que formen part de qui sóc avui. M’enduc també grans amistats i d’entre elles la meva sòcia actual.

• Ens podries explicar com ha evolucionat la teva carrera professional?

Al començar el grau, sabia que m’agradaven els hotels, però desconeixia completament l’ampli ventall de possibilitats que ofereixen. Per aquesta raó vaig intentar fer el màxim de pràctiques possibles a diferents departaments per veure cap a on volia enfocar-me. Vaig passar per la recepció, reserves, f&b, esdeveniments, comercial i màrqueting. A mida que anava fent, ja anava veient quines coses m’agradaven i se’m donaven bé i quines no.

Les últimes pràctiques van ser les de màrqueting a l’hotel Le Méridien Barcelona (Marriott Int.), i en aquell moment ja tenia clar que aquest era el departament al que em volia dedicar. Quan va acabar el meu període de pràctiques, em van contractar per realitzar una posició que era la meitat de la jornada màrqueting i l’altra meitat recursos humans, que m’anava de luxe perquè així podia aprendre també d’aquest departament.

Amb la crisi del COVID em vaig quedar sense feina i vaig decidir seguir formant-me en màrqueting, especialment la part digital. Al cap d’uns mesos i com el mercat laboral seguia bastant tancat, amb la meva sòcia vam decidir emprendre la nostra empresa: una agència de màrqueting digital especialitzada en xarxes socials.

•Quins consells donaries als estudiants que com tu, en el seu moment, acaben de sortir del CETT?

Els recomanaria que no deixin de moure’s, d’experimentar i de ser curiosos. Que no perdin l’ambició i que no es posin límits perquè de vegades una troba coses interessants i enriquidores on menys s’ho espera.

•Des del CETT cóm podríem continuar ajudant-te en la teva carrera professional? Ens podries especificar algunes vies: formació, networking, orientació, etc

Ara per ara, el que seria més útil per mi serien esdeveniments o altres vies per poder fer networking, tant sigui amb CETT Alumni o amb empreses del sector.

Moltes gràcies per participar en aquest projecte.

Categories
#alumnidelmes