Coneixeràs com millorar la teva imatge o la del teu negoci gastronòmic a les xarxes socials

Fotografia gastronòmica per Instagram amb Ana Casanovas
Estar present a les xarxes socials és una necessitat per a qualsevol negoci o marca personal que vulgui promocionar el servei, producte o experiència que ofereix.
Instagram és la plataforma per excel·lència en aquest moment i sembla que això no minvarà sinó tot el contrari. En aquest sentit la Gastronomia és una activitat amb un alt component de creativitat i en què els xefs són la seva pròpia marca i la del seu establiment o negoci, per la qual cosa la imatge que projecten en aquesta plataforma és molt important. Per aquest motiu i dins una sèrie de formacions dedicades a la comunicació gastronòmica, formar-se en com fer fotografies per aquesta xarxa social, amb els consells pràctics d'un/a professor/a influencer pot marcar la diferència.
En paral·lel, i atesa la popularitat de la gastronomia en àmbits no professionals i la freqüència en què es publiquen aquest tipus d'imatges, la formació també té cabuda en els anomenats foddies i públic en general que no se'n considera, però que publiquen a les xarxes les seves experiències gastronòmiques i ho volen fer bé.
Aquest curs focus signat pertany a la sèrie de Comunicació gastronòmica. D'aquesta sèrie oferim també el curs d'estilisme gastronòmic.
Raons per cursar
Seràs capaç d’arribar al teu públic objectiu amb missatges i imatges adaptades i professionals
Descubriràs l’apassionant àmbit de l'estilisme fotogràfic
Practicaràs la fotografia i la publicació a instagram amb l’experta Ana Casanova
Gaudiràs dels més de 6500m² d’instal·lacions de primer nivell del CETT amb els darrers equipaments i aules de cuina especialitzades
Tot això ho faràs de la mà de l’experta Ana Casanova
A qui va adreçat?
- Xefs i/o propietaris de negocis de restauració i gastronomía.
- Community managers de negocis de restauració i gastronomía.
- Foodies.
- Aficionats a la fotografia i/o a la gastronomia i les xxss.

Objectius
- Conèixer els fonaments de la fotografia gastronòmica.
- Millorar la nostra imatge a nivell. comunicació, tant a nivell marca personal com de negoci.
- Conèixer d'abc de l'estilisme fotogràfic.
- Practicar la fotografia i la publicació a instagram.
Continguts
Introducció a la fotografia gastronòmica
Càmera vs Mòbil
La importància d’una bona composició fotogràfica
L'Abc de l’estilisme gastronòmic: mengem pels ulls!
L’edició fotogràfica
I si contracto a un fotògraf?
Practiquem junts
Metodologia
La metodologia del curs és semipresencial.
El curs té el següent format:
Sessions presencials d'alt valor per aprofundir en els conceptes, aplicar-los en casos i dinàmiques d'alt rendiment i obtenir feed back de/la facilitador/a.
Treball dirigit d’aplicació: entre les sessions en directe es proposen activitats d’aplicació dels continguts de les quals es fa un feed back general en la sessió següent o al final; d’aquesta manera orientem els participants en l’aplicació pràctica al seu negoci. No inclou avaluació individual.