Revisaràs els factors claus de la comercialització digital
Gestió comercial a plataformes digitals
En l'actualitat ens ha tocat coexistir amb la revolució digital i la globalització en el seu màxim esplendor i la restauració no ha estat exempta d'aquest fenomen. Les diferents estructures dins del restaurant s'han anat adaptant veloçment a aquests canvis i ja resulta ineludible la digitalització dels processos inherents dins el negoci hostaler i de restauració.
La gestió tradicional està canviant tan ràpidament que els seus directius, xefs i emprenedors no han pogut mantenir el ritme d'aquesta revolució digital. En conseqüència, totes les experiències reeixides han hagut de crear ponts cap a tecnologia informàtica, plataformes i canals de vendes digitals i la digitalització de processos per assegurar la seva permanència en el temps i poder apropar-se a una nova generació de consumidors més informats i ultra digitalitzats.
El màrqueting digital és l'eina més fiable que tenen els restauradors i hostalers per tancar la bretxa digital pel que fa als avenços el mercat. La compra i venda, contractació de serveis, la competència i la notorietat en el mercat juguen un paper crucial en aquest canviant escenari de negocis.
En aquest curs es presentaran els mes recents avenços i estratègies per a una efectiva gestió de plataformes digitals per a restaurants.

Identificaràs i entendràs diferents plataformes digitals per a la gestió comercial del teu restaurant
Seràs capaç de seleccionar les que millor s’adaptin als teus objectius de venda
Coneixeràs els trets fonamentals per a la seva aplicació
Milloraràs la gestió comercial i reputacional del teu negoci de restauració
Tot això ho faràs de la mà de l’expert Daniel Arvelo
A qui va adreçat?
- Emprenedors de restauració que vulguin iniciar la gestió d'un negoci.
- Gestors, directors o propietaris de restauració que requereixin optimitzar i professionalitzar la gestió del seu negoci de restauració/gastronomía.
- Consultors de restauració.

Objectius
- Entendre la necessitat de la digitalització de processos i canals de venda dins del negoci gastronòmic.
- Mantenir-se al dia dels més recents avenços digitals i canvis d'algoritmes de les plataformes digitals de l'àmbit gastronòmic i de restauració.
- Saber posicionar negocis a les plataformes digitals de mes trànsit.
- Gestionar assertivament la reputació digital d'un negoci.
Continguts
- Fonaments i principals usos en restauració.
- Aplicabilitat de l'algoritme en els negocis.
- Augment de la visibilitat del negoci.
- Com triar la plataforma ideal per al meu negoci?
- Estratègies de venda en el món digital.
- Gestores de reputación.
- Posicionando mi negocio para crecer.
- Fonaments i principals usos en restauració.
- Aplicabilitat de l'algoritme en els negocis.
- Augment de la visibilitat del negoci.
- Com triar la plataforma ideal per al meu negoci?
- Estratègies de venda en el món digital.
- Gestores de reputación.
- Posicionando mi negocio para crecer.
Metodologia
La metodologia del curs és online combinant sessions online en directe amb treball dirigit d’aplicació al propi negoci.
El curs té el següent format:
Un pre-work: tasca prèvia a l’inici de les sessions de docència que pot ser una lectura, un vídeo o similar i que té la finalitat d’enfocar el participant en la temàtica del curs. És una feina autònoma del participant amb una durada màxima d’una hora.
Sessions de docència: classes online en directe (sincròniques) que combinen la conferència amb activitats o exercicis grupals dinamitzats pel/pel/la ponent. Amb una durada d’entre 1 i 3 hores.
Treball dirigit d’aplicació: entre les sessions en directe es proposen activitats d’aplicació dels continguts de les quals es fa un feed back general en la sessió següent o al final; d’aquesta manera orientem els participants en l’aplicació pràctica al seu negoci. No inclou avaluació individual.