Descobriràs què és el Lean Management i com et pot ajudar a fer més eficient el teu hotel o restaurant

Introducció al Lean Mangement
El Lean Management per hotels i restaurants és una potent metodologia orientada envers la millora continua i l’eficiencia del negoci.
El seu enfocament és a mig/llarg termini i persegueix aconseguir petits canvis sistemàtics i de manera esglaonada en tots els processos, amb la finalitat de millorar l'eficiència de totes les àrees del negoci, i per tant, reduir considerablement els costos.
Conèixer aquestes tècniques de gestió i aplicar-les als negocis de restauració i hoteleria pot marcar la diferència pel negoci en aspectes com les vendes, els costos i l'excel·lència en els serveis.
Comença amb aquesta càpsula, pregunta per les promocions especials!!
Raons per cursar
A qui va adreçat?
- Equips de direcció de restaurants i hotels
- Propietaris d'empreses d'hoteleria i restauració
- Responsables dels departaments de recursos humans, operacions, controlers d'hotels i negocis de restauració
- Responsables d'allotjament d'hotels
- Responsables de Food & Beverage d'hotels i cadenes de restauració

Objectius
- Conèixer i entendre la metologia del Lean management.
- Predisposar la orientació en la millora continua.
Continguts
Els pilars del Lean Management i la casa Toyota
Enfocament del pensament en Mangement
Història i evolució del processos de producció
Definició de Lean i la seva aplicació en un resturant
Introducció a les eines bàsiques i efectives del Lean Management
Metodologia
La metodologia del curs és on line combinant 1 sessió online en directe amb treball dirigit d’aplicació al propi negoci.
El curs té el següent format: