La teva cistella
93 428 07 77
Inici > > > Curs d'Expert en Marketing per a Museus > >

Curs d'Expert en Marketing per a Museus

C
Curs
(Veure tot)
 
Curs d'Expert en Marketing per a Museus 995 €
Més
informació
Modalitat: Online
Crèdits: 16 ECTS
Dates: 13/03/2018 a 27/05/2018
Idioma: Castellà
Contacta amb nosaltres ››

Objectius

  • Dotar als alumnes dels coneixements sobre la utilització de la interactivitat generada a través d'internet, pera a potenciar la visita virtual dels equipaments patrimonials turístics.
  • Analitzar el seu ús de la interactivitat online com a eina per atraure nous perfils de visitants. 
  • Dotar als alumnes dels coneixements i balititats bàsiques sobre marketing i comercialització  del patrimonio turístic. 
  • Formar professionalment a gestors d'equipaments turístics del patrimoni cultural i natural emfatitzant en la interactivitat museogràfica online.
  • Facilitar les eines per a realitzar un pla de marketing, tant offline com online
  •  Formar professionalment a gestors d'equipaments turístics del patrimoni cultural i natural amb competències generals en l'àmbit de la comercialització i coneixements bàsics de marketing. 
  •  Formar professionalment a gestors d'equipaments turístics del patrimoni cultural i natural emfatitzant en la interactivitat museogràfica online.

Competències


  • Conèixer eines que ajudin a optimitzar la gestió dels equipaments patrimonials d'ús turístics.

  • Desenvolupar la capacitat per a planificar i organitzar de forma metòdica els projectes.

  • Elaborar l’aplicació de mètodes i eines d’estudi per a la gestió del públic.

  • Potenciar l'anàlisi de problemes per a la recerca de solucions en la gestió turística.

  • Potenciar la capacitat crítica enfocada cap a la integració de les metodologies i eines per a la millora en els processos de creació i gestió dels equipaments patrimonials d’ús turístic.

  • Potenciar la capacitat de gestió enfocada als equipaments patrimonials turístics.

  • Potenciar la visió de negoci mitjançant l'anàlisi de mercats i la realització d’estratègies de marketing aplicades als equipaments patrimonials d’ús turístic.

Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari: