Photography from: Presentation | Mòdul de Gestió i Màrqueting a la cocteleria
Universidad de Barcelona
Academic Offer
Presentation
Specialization within Cocktails and Mixology Higher Diploma

Presentation

La viabilitat d’un negoci va més enllà de dominar les tècniques i productes que utilitzem. En el cas de les cocteleries i barres en negocis gastronòmics necessiten disposar de les eines i coneixements necessaris per a dotar bases sòlides que permetin gestionar de manera eficient un projecte de cocteleria.

El mòdul de pretén dotar al professional d'una Visió empresarial de la formació necessària de recursos per a la gestió integral d’un establiment, des de saber fer escandalls per a una correcta gestió econòmica, a la gestió de l’equip humà.

Dins d'aquest mòdul es fomenta el treball de la psicologia del client, partint de la definició dels diferents perfils que s'han de tenir en compte en el servei de barra, per satisfer les seves necessitats i peticions.

Tot embolcallat amb les propostes d’un disseny correcte pràctic i estètic de l'estació de cocteleria, Com l’estudi d’ambients per a idear una cocteleria adaptada a les nostres necessitats i les demandes del públic potencial.

Reasons to study

  • Analitzar, sintetitzar i actuar davant la informació econòmico-financera d'un establiment de restauració.
  • Aprendre i saber aplicar les tècniques de comunicació i de presència escènica amb els clients.
  • Saber liderar amb eficàcia els recursos humans d'un establiment, considerant aspectes com ara la comunicació, la formació i la motivació
  • Tenir la capacitat de dissenyar línies creatives i / o d'innovació en l'oferta de cocteleria.

Who is it for?