Fotografía de: El CETT firma un convenio para ampliar las líneas de investigación sobre turismo cultural | CETT

05.07.2012

El passat  dia 3 de juliol,  el CETT va signar un conveni amb: el grup de recerca TMC (Tresors, Marxants, Col•leccions, el diàleg artístic entre Espanya i Amèrica 1850/1950) del departament d’Història de l’Art, de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, amb el grup de recerca DIDPATRI (Didàctica del Patrimoni) del departament de Didàctica de les Ciències Socials de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona,  amb la Fundació RAS (Restoring Ancient Stabiae Fundation) i amb la Fundació Bosch i Gimpera de la UB.
El conveni s’ha establert amb la finalitat d’aprofundir en les relacions científiques, el desenvolupament tecnològic i la recerca conjunta, tot sumant esforços i així poder establir camins d’actuació conjunts.
Varen participar a l’acte de la signatura per part del CETT, la Sra. Maria Abellanet, per part del grup de recerca TMC, la Dra. Imma Socias Batet, representant al grup de recerca DIDPATRI, el Dr. Joan Santacana Mestre i finalment en representació de la Fundació RAS, el Sr. Ferdinando Spagnuolo.
Adjuntem fotografies de la signatura.
ACE Turismo Cultura y Territorio