FORMACIÓ CONTÍNUA - 2017 -

 
INICI > CURSOS CURTA DURADA > Àrea d'Hoteleria i Restauració > Estratègies i implementació del Revenue Management

P0027 - Estratègies i implementació del Revenue Management

Durada18 hores
Preu0,00 €

OBJECTIU

El Revenue Management ha adquirit gran rellevància en la gestió hotelera i cada dia és més utilitzat pels establecimients de tot el món. 

És una tècnica de gestió de les vendes que cerca la maximizació de la rendibilitat d'un inventari amb unes característiques determinades que condicionen les possibilitats d'actuació i d'optimizació, totalment assolible i adaptable a tota mida d'empresa turística.

L'objetiu principal és introduir als participants en les bases i justificants del sistema, així como capacitar-los en el desenvolupament dels raonaments imprescindibles sobre els aspectes claus de la gestió propis del Revenue Management.

Per aquest motiu es treballarà en:

  • Definir les pautes per a la gestió de la diversitat i característiques de la demanda, així como les influències de l'entorn sobre aquesta.
  • Establir els mètodes necessaris per a la determinació i control de previsions i la seva utilització com a eina estratègica.
  • Dissenyar i desenvolupar les eines d'anàlisi per a la presa de decisions relacionades amb la comercializació i la venta del producte hoteler.
PÚBLIC OBJECTIU
  • Professionals del sector, directament relacionats amb la comercializació del producte hoteler (i d'altres activitats del sector turístic) en un entorn altament competitiu que estiguin interessats en adquiriri coneixements clau per a la gestió optimitzada de les vendes.
PROGRAMA
  1. El Revenue Management, antecedents i condicionants del sistema.
  2. Components i objetius de la gestió hotelera segons el sistema del Revenue Management.
  3. Eines i indicadors que utilitza el Revenue Management, mitjançant els quals es gestiona la direcció de la capacitat, l'assignació de descomptes i el control de la durada de les estades, com a factors claus per gestionar el nostre servei perible cercant la maximització de resultats:
    Control de la demanda
    Determinació del preu
    Revenue Management per a grups
  4. Gestió Total del Revenue Management.
  5. Com estructurar i integrar en l'organizació la gestió del Revenue Management.     
    a) Facilitadors de la gestió del Revenue Management dins de l'organizació.      
    b) Experiències. 
  6. Conclusions: Avantatges del sistema. Dificultats de la gestió del Revenue Management. 


TITULACIÓ
En acabar el curs s'obté un certificat d'assistència de l'Escola de Formació Contínua CETT


Descomptes:

  • 20% per Alumni CETT (associats)
  • 15% si s'inscriuen dos o més treballadors de la mateixa empresa
  • 10% si t'inscrius i fas el pagament fins el 12 de novembre de 2017, codi: EB10rM
  • 10% per Alumni UB (associats)
  • 10 % per col·lectius especials (aturats, majors 55 anys, etc.), caldrà que ens demanis el codi d'oferta!

Descomptes no acumulables

Última modificació 08/11/2017
CETTConsultors Av. Can Marcet, 36-38 08035 Barcelona Tel. +34.93.504.04.25 Fax +34.93.428.67.77 e-mail: formacio.continua@cett.cat | ESCOLA DE FORMACIÓ CONTINUA - FORMACIÓ A MIDA