FORMACIÓ CONTÍNUA - 2017 -

 
OBJECTIU
  •  Dotar de coneixements i tècniques d’upselling a tot el personal que tingui tasques amb un component comercial
  •  Desenvolupar habilitats per a la venda i sensibilitzar el personal per a maximitzar el seu rendiment comercial , atenent a la satisfacció del client
  • Enfocar els equips per aconseguir l'increment de les vendes i la contractació de més productes i/o serveis i per tant de la facturació.

 

PÚBLIC OBJECTIU

Equips de serveis vinculats directa o indirectament amb la venda de productes i/o serveis turístics, que estiguin interessats en adquirir coneixements clau per a la gestió optimitzada de les vendes.

PROGRAMA 
  1. Definició i diferències entre upselling i cross selling
  2. Objectius de l’upselling
  3. Beneficis de l’upselling
  4. Bases per poder treballar amb upselling (segmentació, descripció producte...)
  5. Aplicació de les tècniques d’upselling :  fases per a induir al client cap a l’upselling.
  6. Casos pràctics aplicats als productes i serveis turístics

TITULACIÓ
En acabar el curs s'obté un certificat d'assistència de l'Escola de Formació Contínua CETT

 

Descomptes:

  • 20% per Alumni CETT (associats)
  • 15% si s'inscriuen dos o més treballadors de la mateixa empresa
  • 10% si t'inscrius i fas el pagament fins el 9 d'abril de 2017, CODI: EB10UH
  • 10% per Alumni UB (associats)
  • 10 % per col·lectius especials (aturats, majors 55 anys, etc.), caldrà que ens demanis el codi d'oferta!

 

Descomptes no acumulables

Última modificació 23/01/2017
CETTConsultors Av. Can Marcet, 36-38 08035 Barcelona Tel. +34.93.504.04.25 Fax +34.93.428.67.77 e-mail: formacio.continua@cett.cat | ESCOLA DE FORMACIÓ CONTINUA - FORMACIÓ A MIDA