Notícies
Notícies
29.03.2017

Presentació al CETT de la Trinxeta, el nou canal de venda i branding en forma de foodtruck de Carlit

Carlit, l’empresa de Puigcerdà que elabora productes gastronòmics de la Cerdanya com el trinxat o el pa de fetge, ha presentat aquest dimecres 29 de març la seva aposta per una nova línia de negoci que fins ara no havia explorat: les foodtruck.

L’acte de presentació ha tingut lloc al CETT, Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona. La divisió de consultoria del CETT (CETT Consultors) conjuntament amb el Grup de Recerca de Gastronomia han realitzat l’assessorament gastronòmic tant pel que fa a les 4 varietats de trinxat que oferirà la Trinxeta com respecte als processos operatius que tindran lloc a l’interior de la foodtruck.

Nan Ferreres, directora de l’Escola Tècnica Professional i dels estudis de gastronomia del CETT, ha destacat durant l’acte de presentació que “el projecte de la Trinxeta de Carlit és per a nosaltres un cas d’èxit real de la transferència universitat-empresa aplicada” i que "ha estat un luxe treballar en un projecte com aquest".

La Trinxeta es podrà veure en diferents activitats a pistes d’esquí durant l’hivern i també en concerts i fires de foodtrucks d’arreu de Catalunya.

Durant la presentació, a la qual han assistit Instagramers del sector del food style, @lauraponts, considerada millor fotògrafa gastronòmica 2015 per Instagram i autora d"Arte foodie" ha fet un Instashow. També s’ha presentat la imatge del personatge que dóna nom a la foodtruck: la Trinxeta. Des de www.latrinxeta.cat el personatge explicarà en primera persona les aventures de la foodtruck per Catalunya.

Teniu més informació de Carlit aquí.

Podeu veure les imatges de l'acte aquí.



Deixa'ns la teva opinió

Publica un comentari: