PONENTS PRINCIPALS


XAVIER FONT - Marketing i comunicació de práctiques sostenibles

Dr Xavier Font és professor de marketing sostenible a la Universitat de Surrey. S'ha especialitzat en ajudar a petits negocis turístics i d'allotjament en com comercialitzar i comunicar accions vinculades a la sosteniblitat i com desenvolupar productes turístics sostenibles que siguin rellevants pel consumidor. Ha realitzar més de 130 workshops per més de 2500 negocis sobre marketing sostenible en múltiples països. Ha treballat per agencies de les Nacions Unides i associacions i negocis turístics internacionals.



BARBARA NEUHOFER - Smart Travel experiences in the Age of Transformation

La Dra. Barbara Neuhofer és professora titular i directora de Experience Design al Departament d'Innovation and Management in Tourism de la Universitat de Ciències Aplicades de Salzburg, Àustria. Abans del seu lloc actual, va treballar com a professora de Tourism and Hospitality Management a la Bournemouth University, Regne Unit. Focalitzant-se en l'experiència i l'economia de transformació, la seva investigació versa sobre el disseny de l'experiència del client i com les tecnologies digitals i intel·ligents donen forma a la cocreació d'experiències centrades en l'ésser humà, transformadores i memorables en els sectors del turisme i els serveis. És autora de més de 25 publicacions sobre experiències turístiques, ha estat membre de la junta directiva d'IFITT i ha rebut diversos premis internacionals de recerca.




DIMITRIOS BUHALIS - Smart Tourism: from evolution to revolution

El professor Dimitrios Buhalis és cap del departament de Tourism and Hospitality, director de l'eTourism Lab i sotsdirector de l'International Centre for Tourism and Hospitality Research,  a la Bournemouth University d'Anglaterra. 

Expert en marketing i direcció estratègica i especialitzat en l'aplicació de les tecnologies de la comunicació i informació al sector turístic. La seva àrea de recerca és transversal i focalitza en l'innovació per a la creació de valor pels clients i les organitzacions. La seva investigacions actuals inclouen  Smart Tourism, SoCoMo Marketing (Social media Context and Mobile Marketing), Realitat Augmentada, Gestió i Personalització de l'Experiència, Reputació i Estratègies a les Xarxes Socials i Turisme Accesible.

L'estreta col·laboració amb la indústria, l'administració i organismes internacionals asseguren que els resultats de la seva investigació són rellevants i tenen impacte en el món real. Dimitrios és també l'expresident de l'International Federation for Information Technologies in Travel and Tourism (IFITT).