QUINA OLOR ha de fer una habitació d’hotel?

Octubre 2018, número 36
Veure PDF a
pàgina complerta

En el context actual de l’hoteleria, altament competitiu, un bon binomi qualitat-preu és necessari, però no garanteix la fidelització i la satisfacció de la clientela. Per aconseguir que els hostes repeteixin l’estada i recomanin l’hotel als amics o a les xarxes socials, és clau que visquin experiències memorables generades mitjançant cadascuna de les interaccions que tenen amb els establiments hotelers. Alguns estudis previs mostren que un dels instruments a l’abast per crear experiències als clients hotelers és generar-los emocions. Però, com es fa? Des del Grup de Recerca en Allotjaments Turístics i Restauració hem promogut una investigació que demostra que la simple introducció de fragàncies ambientals en les habitacions d’hotel n’és una eina efectiva. Aquesta recerca ha estat dirigida per Iván Álvarez, Oriol Anguera- Torrell, Alessandra Cappai i Glòria Sanmartín.