Fotografia de: Es reuneix el jurat dels IX Premis de Treballs de Recerca de batxillerat per valorar les presentacions dels finalistes | CETT

20.07.2015

El passat dimarts 7 de juliol es varen realitzar les presentacions als membres del Jurat dels 7 treballs finalistes dels IX Premis de Treballs de Recerca de Batxillerat creats per la Fundació Gaspar Espuña-CETT per incentivar els alumnes de Batxillerat de Catalunya a desenvolupar els seus treballs de recerca en el camp del turisme i l’hoteleria i l’elecció dels guanyadors.

Un Equip Tècnic Especialitzat format pels professors de CETT-UB: Sra Isabel Crespo; Daniel Imbert; Isabel Lugo; Ramon Serrat, el director de la Fundació, Sr. Manel Bassols va escollir aquests 7 treballs finalistes dels 32 Treballs de Recerca d’arreu de Catalunya presentats a l’edició d’enguany:

• “VACACIONES EN EL MAR: ANÁLISIS DEL MERCADO DE CRUCEROS Y CREACIÓN DE UNA SOCIEDAD EN EL SECTOR de Javier Feliz Huerta   de l’Europa International School  de Sant Cugat del Vallès.
  • L’IMPACTE ECONÒMIC DE L’IRONMAN A CALELLA de Mireia Peligros Brugarolas de l’Institut Montserrat de Barcelona.
  • EL TURISME RUS A LA COSTA DAURADA de Maria Teresa Tous Tendero del Col.legi La Salle de Tarragona.
  • EL PIRINEU MÀGIC: TRES RUTES LITERÀRIES DE LA MÀ DE PEP COLL de Laia Guardiola Navés de l’Institut Samuel Gili Gayà de Lleida.
  • DELS PALADARS D’AHIR ALS SABORS D’AVUI de Magalí Ortíz Martín del Col.legi Arabell de Lleida.
  • EL MOVIMENT “ERES VÁLIDO” de Christian Gónzález Ruz de l’IES Baix Penedès de El Vendrell.
  • CUINART de Júlia Solsona Rocabert de l’Escola Massana de Barcelona.

Coneix els guanyadors d'aquesta edició aquí.

Premis Treballs de Recerca batxillerat turisme Fundació Gaspar Espuña-CETT finalistes