Fotografia de: La 16a Trobada CETT-empresa finalitza amb un 60% més d’ofertes laborals pels estudiants | CETT

25.02.2016

• Maria Abellanet, CEO del Grup CETT: “les 247 ofertes laborals d’enguany mostren una recuperació de la confiança empresarial, amb més demandes laborals, trencant la tendència dels darrers anys”.

• El Campus CETT-UB ha acollit 2.500 entrevistes individuals, entre estudiants i empreses i institucions turístiques, durant els dos dies de la trobada.

• Empreses com Areas, Expedia, Catalonia Hotels & Resorts, NH Hotel Group, American Express Global Business Travel, Viajes El Corte Inglés, Iberostar Hoteles o Europcar, presentaran propostes laborals, de pràctiques i de projectes.

La 16a Trobada Escola-Universitat-Empresa, que va tenir lloc, els dies 22 i 23 de febrer, en el Campus internacional de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT (adscrit a la Universitat de Barcelona), ha finalitzat amb un creixement del 60% en el nombre d’ofertes laborals presentades als estudiants d’aquest centre.
Enguany les organitzacions participants han presentat un total 247 vacants laborals i 91 de pràctiques, mentre que en l’edició anterior, celebrada l’any 2015, van presentar 154 ofertes laborals i 127 de pràctiques. Segons la Dra. Maria Abellanet, CEO del Grup CETT, “l’augment significatiu de les propostes laborals, en detriment de les de pràctiques, és un indicatiu de major confiança i, per tant, d’una consolidació de la recuperació empresarial”.
2.500 entrevistes individuals, en dos dies

Amb la celebració d’un total de 2.500 entrevistes individuals entre les 66 empreses i institucions del sector del turisme, l’hoteleria i la gastronomia i els 1.500 estudiants participants, la jornada organitzada pel CETT es consolida com el major punt de trobada anual estudiant-empresa del sector turístic.

A part de les entrevistes individuals, una quarantena de les organitzacions participants han exposat, en conferències de format breu, els seus respectius models d’incorporació laboral, política de formació i opcions de creixement professional als seus futurs col·laboradors.

Entre les empreses i institucions participants, hi havia l’Agència Catalana de Turisme, Barcelona Activa, Open Camps, Areas, Expedia, Catalonia Hotels & Resorts, NH Hotel Group, American Express Global Business Travel, Viajes El Corte Inglés, Iberostar Hoteles o Europcar.
Pots veure totes les fotos de la Trobada, aquí:
Trobada Campus CETT-UB 2016
trobadaCETT campus estudiants empresa entrevistes universitat pràctiques CETT E3