Fotografia de: Enric López C. i la transformació digital en la hoteleria a través d’Axel Hotels | CETT
Universitat de Barcelona

Enric López C. i la transformació digital en la hoteleria a través d’Axel Hotels

20.06.2016
 
Enric López C. i la transformació digital en la hoteleria a través d’Axel Hotels

Enric López C. professor i investigador del Grup de Recerca d’Hoteleria del CETT-UB ha realitzat un nou article per al portal online “Smart Travel”.

L’article, titulat “Axel Hotels: El factor digital es imprescindible para el nuevo cliente” es una entrevista a Sílvia Pérez, directora de Màrqueting d’Axel Hotels on es fa notable la necessitat del Business Intelligence i el Big Data per adaptar-se a la nova realitat del nostre client, el client digital.

Així, podem veure l’adaptació a la transformació digital a través del cas concret d’Axel Hotels. En aquest article trobareu la resposta a les següents qüestions:

Com afecta el factor digital al costumer journey del client actual?

S'està estudiant el client "digital" per poder identificar insights que siguin útils per a l'empresa?

Com es "escolta" al client en l'àmbit digital?

Com es dóna resposta a l'exigència de " personalització " que demana el client i que pot permetre l'entorn digital?

Quin paper juga el Business Intelligence, el Big Data, etc. en la comprensió màxima de l'actual "client digital"?

L'àmbit "digital" dóna poder al client, com assumeix Axel Hotels aquest canvi i ho aprofita per diferenciar-se de la competència i crear més engagement?

 

Categories
axel hotels digital big data enric lopez c grup de recerca hoteleria CETT