Fotografia de: Enric López C., moderador del track “Hotel Management” al HIP 2017 | CETT

Enric López C., moderador del track “Hotel Management” al HIP 2017

21.02.2017

Enric López C., moderador del track “Hotel Management” al HIP 2017

Del 19 al 21 de febrer es va celebrar a Madrid el HIP 2017 Hospitality Innovation Planet, congrés d’hostaleria i restauració que compta amb més de 180 ponents, 5 summits i 47 sessions temàtiques, del qual el CETT-UB n’és partner.

Enric López C., professor i investigador del Grup d’Investigació en Hoteleria de la EU CETT-UB, ha estat el conductor i dinamitzador del track “Hotel Management” que s’ha celebrat aquest dilluns per la tarda, dins de l’Hospitality 4.0, i on participen prestigiosos professionals del sector:

- Patricia Diana-Jens, sales manager Spain & Portugal, IDeaS Revenue Solutions

- Pablo Delgado, CEO, Mirai

- Ana Morillas, Global Commercial Strategy & Pricing Director, NH Hotel Group

- Gonzalo Fortuny, executive director, EY Advisory Tourism & Hospitality

- Guillermo Vallet, president & founder, WanUp - Hoteles Catalonia

- Koldo Sagastizabal, hotel area manager, Booking.com

Durant les tres hores que ha durat aquest track s’ha posat de manifest la importància d’una correcta gestió per l’èxit en hospitality d’estratègies i processos clau, com la comercialització, la idealització, la conjunció entre el revenue y el màrqueting, i l’anàlisi de dades per la millora en la presa de decisions, tot plegat des del punt de vista obligatori de la innovació, la tecnologia i la transformació digital que el sector necessita.

Podeu ampliar la informació AQUÍ i AQUÍ.

turisme CETT CETT-UB hospitality revenue màrqueting formació