Fotografia de: Participa ara al XV Concurs de Projectes Emprenedors 2019 | CETT
Sala de premsa

Participa ara al XV Concurs de Projectes Emprenedors 2019 19.02.2019

Participa ara al XV Concurs de Projectes Emprenedors 2019

Tens una idea en ment o un nou projecte innovador en marxa en el sector turístic, hoteler o gastronòmic? Presenta'l a la XV edició del Concurs de Projectes Emprenedors de la Fundació Gaspar Espuña-CETT (FGE-CETT).

La Fundació, entitat constituïda l'any 2000 pel Sr. Gaspar Espuña, també fundador del CETT ara fa 50 anys, té l’objectiu d’impulsar la formació, la investigació i el coneixement del turisme, l'hoteleria i la gastronomia, i l’activitat del CETT en el marc dels principis i valors fundacionals. En el seu afany per potenciar i fomentar el desenvolupament de nous projectes, i com a entitat d'interès social, des de fa 15 anys la Fundació convoca el Concurs de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic, Hoteler i Gastronòmic.

El concurs premia els millors projectes d'empresa dotant-los de recursos financers, i oferint-los el know-how dels professionals a través d'un període de 6 mesos de mentoring personalitzat, basat en la transferència de coneixement i experiència, per guiar als emprenedors, accelerant així el procés de desenvolupament dels seus projectes, i ajudant a conduir el negoci de manera òptima.

Per participar només cal complimentar aquest formulari. El 9 de maig de 2019 és la data límit per a poder presentar candidatura.

PARTICIPAR ARA

El concurs, organitzat per la Fundació Gaspar Espuña-CETT, compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona i de l'Obra Social "La Caixa", així com, amb la col·laboració del Campus CETT-UB i de la Residència Internacional Àgora BCN.

Més informació i totes les bases del concurs aquí i al web de la Fundació www.cett.es/fge/ca/

CETT FGE-CETT Fundació Gaspar Espuña turisme hoteleria gastronomia concurs projectes mentoring formulari participació