Fotografia de: La Junta Directiva de Membres Afiliats a l'OMT debat com recuperar la confiança del turista | CETT

07.05.2020

El 24 d’abril, Maria Abellanet va participar a la reunió de la Junta Directiva de Membres Afiliats a l’OMT per avaluar l’impacte de la crisi, explicar les diferents iniciatives que s’estan portant a terme així com aportar les seves contribucions i propostes. L’OMT les tindrà en consideració a l’hora d’elaborar propostes concretes per estructurar la reacció i la recuperació del sector davant la crisi de la COVID-19, en el marc del Comitè Global de Crisi per al Turisme.

Els participants van coincidir que un dels reptes més immediats és el de recuperar i fomentar la confiança del turista, a través d’una certificació de la seguretat que sigui creïble i unitària. D’altra banda, van compartir que és imprescindible que la resposta a la crisi sigui inclusiva i global, que es creï un partenariat publicoprivat i que sigui el més coordinada possible.

Des del 2019, el CETT forma part d’aquest òrgan assessor de l’Organització Mundial del Turisme (OMT) de les Nacions Unides, que vetlla per un turisme responsable i sostenible, tot posant el focus en la transmissió de coneixement entre l’àmbit acadèmic i l’empresarial.

OMT CETT Turisme COVID-19