Fotografia de: L'Hotel Alimara Barcelona i Àgora BCN s'adhereixen a la iniciativa "Hotels Amics" d'UNICEF | CETT

27.09.2012

Coincidint amb el Dia Internacional del Turisme

Barcelona, 27 de setembre de 2012. L'Hotel Alimara i Àgora BCN, Residència Universitària internacional, s'han sumat a la iniciativa Hotels Amics d'UNICEF Espanya que insta els establiments turístics a convertir-se en plataformes de comunicació i mobilització de clients i empleats per fomentar el respecte i la promoció dels drets de la infància.
L'adhesió de l'Hotel Alimara i Àgora BCN a la iniciativa Hotels Amics es va iniciar el 13 de juliol i recull diferents línies d'actuació dirigides a la sensibilització a favor de la infància, així com la captació de fons a través de la posada en marxa de diferents activitats entre els clients de l'hotel. Les aportacions econòmiques es destinaran íntegrament als programes d'UNICEF dirigides a la protecció de la infància.

Hotel Alimara i Residència Àgora que formen part de grup CETT, un grup d'empreses dedicades a la formació ia l'oferta de serveis d'hoteleria i turisme de qualitat, i la seva fundació, la Fundació Gaspar Espuña-CETT, orienten el seu esforç i el seu treball a aconseguir un sector més compromès amb la societat i les persones.

Segons paraules de la directora de l'Hotel Alimara, Elisabet Ferrer, "per l'Hotel Alimara, per a la residència Àgora Bcn i en definitiva per a tot el Grup CETT, és tan important la recaptació econòmica i divulgació d'aquest tipus d'iniciatives, com l'’esforç en aconseguir la conscienciació solidària dels nostres clients i empleats, així com la dels nostres alumnes i residents i en definitiva de la societat en general ".

UNICEF considera que els hotels són una plataforma idònia per a la difusió i la sensibilització sobre els drets de la infància, i alhora són claus en l'avanç en l'educació i la protecció de la infància davant de qualsevol abús, especialment l'explotació sexual comercial i el turisme responsable.

L'adhesió de l'Hotel Alimara a la iniciativa "Hotels Amics" d'UNICEF es suma a la realitzada per altres hotels o grups hotelers d'Espanya com l'Hotel Arts Barcelona, Melia Hotels Internacional, Luabay Hotels & Leisure, Federació Empresarial Hotelera de Mallorca i Ashome Associació Hotelera de Mallorca.

CETT-UB Hotel Alimara Agora BCN